Em!

Alla inlägg under mars 2011

Av Emelie - 31 mars 2011 15:36

heej...jag gillar FB= Facebook


och MSP= Moviestarplanet

men kanske ska sluta.


snälla kommentera, plzzzzzzzz

  


kolla in den här bloggen:


ericlovato.bloggplatsen.se


värdens bästa <33

Av Emelie - 31 mars 2011 14:55

heej, torsdag = tråkig    slöjd = vänta, vänta, vänta,




måste gå sees  



PS. kommentera! plzzzzzzzz   

Av Emelie - 30 mars 2011 14:58

idag har det varit en bra dag tror jag. men lite jobbigt med min vän som har ett litet eller ett STORT kärleksproblem!    kan ni kommentera det är inlägget!


PS. det är en kille



skriv vad han kan göra, några tips till han!    

Av Emelie - 29 mars 2011 20:14

heejheej


mina vänner dom äger och mina vänner är bäst <33

man kan lita på dom och dom är snälla ( ibland men det bror på )


 


jag gillar musik   och jag gillar att måla/rita och fotboll och gitarr...


meen jag måste gå ska göra den tråkiga ENGELSKAN   


 

Av Emelie - 29 mars 2011 20:05

heej jag heter Emelie men kallas för: Em, Emmy, Mellie, Semlan, Memelie, Emmypoop!   vet inte om de är nå mer


men alla veet väl redan mina vänner äger!  


och jag hatar: JUSTIN BIBER!  eller som vi i skolan ( nästan alla i skolan ) kallar honom: Justin bäver  


jag älskar att blogga   


gillar lite bara LITE skola men det är så himla jobbigt att gå upp så hilma tidigt!   och skolmaten är jätte asså du menar jag värkligen JÄTTE ÄCKLIG! ( man kanske kan bli förgiftad )        jag älskar tugggumi asså BUBBELGUM!


sees

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


handlar om mej och mitt underbara liv...
eller kanske inte så underbart =/

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

hej.. gillar ni att blogga eller titta/läsa bloggar
 läsa
 vet inte båda
 inget
 blogga!
 båda
 inget

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards